پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا در شورای اداری شهرستان فیروزه

کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا در شورای اداری شهرستان فیروزه

- 1402/09/01

در راستای تحقق و تبیین منش، با حضور فرماندار شهرستان فیروزه، اعضای شورای اداری این شهرستان ضمن آشنایی با پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور، با ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای نوپا نیز آشنا شدند .

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور، به منظور تحقق منویات پارک در تبیین منش،با حضور فرماندار شهرستان فیروزه، اعضای شورای اداری این شهرستان ضمن آشنایی با پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور، با ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای نوپا نیز آشنا شدند .

در ابتدای این جلسه، باغیشنی، فرماندار شهرستان فیروزه، با اشاره به ضرورت توجه به کارآفرینی به‌عنوان یک اصل اساسی در توسعه شهرستان فیروزه بر اساس ویژگی‌های این شهرستان به ویژه در حوزه صنعت فیروزه و کشاورزی، با ارائه چند روایت به بیان ویژگی‌های کارافرینان پرداخت و تعامل بیش از پیش با مرکز رشد فناوری نیشابور، در سال‌های اخیر را گامی مثبت در تحقق این مهم برشمرد.

در ادامه، مازیار ناظران،رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، با اشاره به منویات پارک در تبیین منش بعنوان یک رکن اساسی در اقدامات و برنامه‌های پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور، به بیان راه های ایجاد و توسعه کسب وکارهای نوپای مبتنی بر فناوری بر اساس ظرفیت‌های محلی شهرستان فیروزه پرداخت .

خاطر نشان می‌شود این جلسه در سالن جلسات فرمانداری فیروزه و با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان، کارآفرینان و دانشجویان و دانش آموزان برگزار شد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.